Tippek a sikeres életmódváltáshoz

Az egészséges életmódnak rengeteg előnye van, noha sokan azért is kezdenek bele, mert fogyni szeretnének. Pedig itt nem csak a plusz kilók leadásáról van szó, hanem arról is, hogy egy hosszabb és egészségesebb életet tudhatunk ezentúl magunkénak. Csak néhány dolgot kell megtenni, annak érdekében, hogy elkerüljenek minket a betegségek. 

Így kezdjünk hozzá az egészséges élethez

Az életmódváltás egyik alapszabály az, hogy mindent meg kell tervezni. Azt is hogy mikor mit szeretnénk enni és azt is hogy milyen célokat fogunk ezzel az egésszel elérni. Az, hogy folyamatosan magunk előtt látjuk a kitűzött céljainkat, hatalmas motiválás lesz számunkra a mindennapokban. Fontos hogy terveink inspirálóak legyenek és kihívást jelentsenek számunkra, de azért maradjuk a realitás talaján.

eletmodvaltas

Érdemes olyan részcélokat kitűzni, melyeknek megvalósítása már kellő önbizalmat és motivációt ad, hogy folytassuk az egészséges életmódot. Legyünk türelmesek magunkkal szemben és figyeljünk oda a fokozatosságra. Ne kezdjünk bele önsanyargatásba és abba se hogy túl kemény edzéstervet írjunk össze magunknak, amikor nincsen szervezetünk hozzászoktatva a rendszeres mozgáshoz. Fontos, hogy gondolkodjunk hosszútávon, ha ez könnyíti a dolgot, akkor vezessünk nyugodtan egy naplót, melybe mindig fel tudjuk jegyezni azt is, hogy mit ettünk, mit edzettünk aznap, illetve havonta egyszer megmérjük magunkat. Így pár hónap elteltével láthatjuk, hogy alakul testünk.

Ne csak a kilókat, hanem a centiket is figyeljük, tehát a havi mérés során derekunkat, csípőnket és combunkat mérjük meg centivel is. Étkezésünk során próbáljunk meg olyan ételeket elkészíteni melyeket szeretünk, de kísérletezhetünk olyan ízekkel is, melyeket még sosem kóstoltunk. Étkezzünk naponta többször és együnk kicsit mindig kevesebbet, mint a megszokott, hiszen biztosan ennyivel is jól fogunk lakni.

Szedjünk az ebédünkből egy kisebb (desszertes) tányérra, majd ha úgy érezzük az étel elfogyasztása után, hogy éhesek vagyunk, adjunk magunknak 10 percet, fogyasszunk el egy pohár vizet, majd ha ezután is éhesek vagyunk, nyugodtan repetázzunk a menüből. Figyeljünk oda a megfelelő folyadék bevitelre és igyunk meg naponta legalább 2-3 liter tiszta vizet, hiszen ez az anyagcserénket is fel fogja pörgetni, illetve segít, hogy a szervezetünkből kimosódjanak a méreganyagok.

Forrás: https://www.biotechusastore.eu

Kukkants bele a következő hírekbe is..

Hozzászólás írása

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Biztonsági kérdés: