Hirdetni, reklámozni többféle módon is tudjuk vállalkozásunkat, cégünket. Nemcsak a neten tehetjük ezt meg, hanem offline módon is, és manapság erre is van még igény. A plakát, a prospektus és a szórólap még mindig népszerű megoldás, érdekes kérdés persze, hogy mikor melyiket érdemes választani.
A legtöbben úgy gondolják, hogy hirdetni már csak a neten érdemes, más marketing eszközre nincs is nagyon szükség. A közösségi média segítségével rengeteg embert lehet elérni, legyen szó Facebookról, Instáról vagy TikTok-ról. Miért is költenénk kézzel fogható reklámeszközre, ha ott a net? A helyzet azonban az, hogy sokan még mindig jobban szeretik a kézzel fogható dolgokat, és marketing célra ezek is nagyon hasznosak tudnak lenni.
Amikor a szórólap és a prospektus jó megoldás
Szórólapokkal még mindig találkozhatunk, tehát egyáltalán nem mentek ki a divatból. Sokan szeretik is ezt a megoldás, mert ha épp nem is vásárolnak, vagy vesznek igénybe szolgáltatást, akkor elvihetnek így magukkal valamilyen emlékeztetőt, melyen ott lehet az adott termék vagy szolgáltatás, esetleg elérhetőség. Akciókat is érdemes így hirdetni, mert nem felejtődnek el akkor sem, ha az ügyfél már elment.
A prospektus is nagyon hasznos, ha a termékeinket, szolgáltatásainkat akarjuk bemutatni, és nincs lehetőségünk arra, hogy mindenből legyen készleten, vagy ha túl nagy a szolgáltatásaink listája. A prospektusba mindent ki tudunk fejteni, pontosan bemutatni, az ügyfelek pedig akár el is vihetik, hogy később hozhassanak döntést.
Eseményekhez a plakát nagyon jó marketing eszköz
A legtöbb esemény esetében még mindig találkozhatunk nyomtatható plakáttal, ehhez egy jó nyomdát kell csak találni. Bár a legtöbb esemény már kaphat külön közösségi médiás figyelmet, a Facebookon saját eseményt, sok helyre viszont csak úgy tudjuk hírül adni a rendezvényünket, ha nyomtatott reklámhordozót használunk. A szórólapok magára az eseményre felhívhatják a figyelmet, viszont részletesebb program inkább a plakátokon fér el.